KEDİDİR O KEDİ :)

 
Türk televizyon tarihinde en erotik aşk sahnelerine sahip Aşk-ı Memnu'nun sezon finali büyük bir heyecanla sona erdi. Taze taze fikirlerimi paylaşayım dedim..

Bu bölümde bazı sahneler vardı ki enteresandı. Mesela Firdevs'in teknede Elif'e "manken gibisin" demesi senaristin geceden kalma olduğunu gösterdi. Elif'in mesleği ne ki zaten ?

Firdevs'in hepimizin günlük hayatta giydiği beyaz gömlek ve jean kombinasyonuna rüküş demesi Gossip Girl'in bile sınırlarını zorluyor. Hele o oversize kırmızı gözlükler felaket ötesiydi.

Konuk oyuncu Dilek Hanif feci donuk ve yapaydı. Ama ofisindeki apliklere bayıldım :)

İlk yiyişme Sofa Otel'de olacaktı. Evime o kadar yakınki..Nasıl haberim olmamış diye yanarım.

Nihal en nihayetinde ilkokul kıyafetlerine son verdi. Verdi vermesine de üniversite sınavınada Firdevs
gibi gidilmez ki canım..

Hülya Avşar'ın İbrahim Tatlıses'in bıyıklarını yalamasını öpüşmek sanan bir neslin evladı olarak rahat söyliyebilirim ki bu dizi en estetik aşk sahnelerine sahip dizidir.

Demek neymiiiş ? İsteyen merdiven altında, Aşk-ı Memnu'da serada yaparmış :)

Ve gelelim yaz ayı boyunca herkesin dilinden düşmeyecek soruya. Bu arsız 2 aşığı kim gördü ? Birşey diyimmi..Kimse görmedi. Nihal ve Beşir zor ihtimal. Romana göre Matmazel görecek ama o zamanda dizinin ömrü kısalır. Firdevs görse vazoyu devirecek kadar şaşıracağını sanmıyorum. Sonuçda ikisinin arasındakilere vakıf tek kişi.

Bence gören tek canlı bahçeden geçen bir kedidir :)

Yorumlar

  1. Ay o neydi öyle ayol.. Şok geçirdim. :) Türk televizyonlarının en ateşli sahnesiydi bana göre. İlk defa bu kadar cesur bir sahne izledim şahsen. Kitaba göre Matmazel'in görmesi gerekiyor gerçekten de. Ama bence Nihal görecek. Neden bilmiyorum ama ilk o geldi aklıma. Üstelik topuklu ayakkabı sesi geliyordu. Bayanlardan biri olması lazım. Ama ne yalan söyleyeyim bir yandan da acaba Beşir miydi diye düşünüyorum.

    derya

    YanıtlaSil
  2. Bence biri geldi ama görmeyecek..Başka yöne çekecekler.Yoksa dizi bir sezon daha var, konu hemen biter.
    Çekimlere gelince, ben de diyorum ki istenince seks sahneleri gözü rahatsız etmeden, bayalaşmadan da oluyormuş, becerebiliyormuşuz.:)

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar bu saçma sapan dizilere, saçma sapan dialoglara ve saçma sapan olaylar yumağına nasıl tahammül ediyorsunuz bilemiyorum : )

    oyunculuk desen oyunculuk değil. belki bir bu hafta ne giymişler diye bakılabilir ama gerisi boş bence...

    YanıtlaSil
  4. aaa ferhancım ne diyosuuunnn :)) aşk meşk aldatma arzu ihtiras yiyişme her bi halt var dizimizde. hemide bi klasikten yola çıkarak yenge fentezisini sapıklıkta sanki geri kalmış yurdum insanına öğretme gibi ulvi bir görevi var dizimin :))

    ben sera sahnesini beğendim. gerçektende basit ve iğrenç olmadan yapılabiliyomuş demekki.

    Nihal görürse herkes öğrenir ama derya. beşir ve nihal en olasılık dışı gibi geliyo bana ama ters köşeye yatabilirim tabi.

    YanıtlaSil
  5. Diziyi geçtim tadından yenmez bi yazı olmuş seninki :)

    YanıtlaSil
  6. biraz iğrençleşdi normal bi aşk dizisinden çıktı bence beren saatte hatırla sevgiliden sonra gözüme itici gözükmeye başladı, çokk geniş bi dizi oldu...:)

    YanıtlaSil
  7. : ) pelincim doğru diyosun valla ama geçenlerde 17 yaşındaki kuzenlerden biri arkaşları ile birlikte behlül ve bihter'i sevdiklerini ve örnek aldıklarını söyledi, ağzım açık kaldı.
    kadın kocasını aldatıyor hem de kocasının akrabası ile ve biz behlül ve bihteri yüceltiyoruz halk olarak.
    ben de dedim küçük kuzene sen şimdi yaşın onlara yakın diye öyle görüyorsun 30 sene sonra sen de evli barklı ol bu ilişkiye bir de o açıdan bak bakalım diye.

    sonra da dedim kendi kendime sanki 100 yaşındasın ahkam kesiyorun, sen de sus otur : ))

    YanıtlaSil
  8. aslında ben toplumumuza bu tarz filmler gerekli diye düşünüyorum. hani çok görürsen sallamazsın felsefesi varya işte ordan çıkıyorum. toplum ne kadar çok din, örtünme, yasak, günah işinde ölçüyü kaçırırsa o paralellikte dengede bozuluyor çünkü. doğuda hala ölen kardeşin karısıyla evlenme işi varken bunlar yabani kaçmamalı :)) zaten toplumum paradokslar zinciri. sokaktaki transla dalga geçer ayıplar ama birazdan bülent ersoyu görse ablaaamm diye elini öper. namusum diye öler biterler ama kızlarını başlık parasına resmen satarlar. grup seksi ayıplarlar ama 4 karı alındımı evdeki durum nedir hiç düşünmezler :) yaw bu ülkede baldız baldan tatlıdır diye bi laf var sen ne diyosun. bitmişiz biz bitmiş :)) varsın düldülle bihterimiz olsun..zaten sittin sene bakışmalı aşklar ne kadar inandırıcıydıki ? :)

    YanıtlaSil
  9. toplumun bu gibi davranışlarına karşılık aşk-ı memnunun saptırılmış ilişkileriyle mi, bakış açılarını değiştiricez, bence ölçüyü tutturamıyoruz. ya eksik yada fazla...

    YanıtlaSil
  10. Canım yazına bayıldım ya özelliklede hülys svşsrın ibonun bıyıklarını yalama olayında koptum:)))
    Bence matmazel gördü:))

    YanıtlaSil
  11. evet dengeyi tutturamadığımız bir gerçek haklısın..

    şekerim 80lerde o sahnelerde herhalde kilolarca çekirdek çitletmişimdir :))

    YanıtlaSil
  12. Pelin dün başka bir foto kullanmıştın haber için. Karikatürü yeni gördüm. Valla yarıldım gülmekten. :) Çok komik olmuş. Özellikle 20 santimlik topuk olayına çok güldüm. Zavallı Bihter, birgün yuvarlanacak merdivenlerden aşağı o topuklar yüzünden. :)

    derya

    YanıtlaSil
  13. dimi deryacım bende koptum görünce. yani düne kadar hepimizin fikrini bi karikatürde toplamışlarya bilsem sanatçısını tebrik edecam :)

    YanıtlaSil
  14. sizden birşey rica edicem, saç modelleri bulabileceğim,( toğuz özellikle) sayfa önerilerinizi yaazabilirmisiniz, malumm düğün sezonu, şimdiden teşekkürler..:)))

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten ya kedi bence de :D Şimdi okuduktan sonra emin oldum bundan,en mantıklısı.Haklısın canım:))

    YanıtlaSil
  16. kitaba göre beşirin görmesi lazım ama beşirin onları gördüğü sonradan ortaya çıkıyordu kitapta. görür görmez herkese yetiştirmiyordu yani.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.