JIMMY CHOO 2009 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu

Moda adına yılın en verimli dönemindeyiz. Yeni koleksiyonlar, moda haftaları, yeni sezonun reklamları hummalı bir şekilde beklentileri doyurmaya çalışıyor. Jimmy Choo da yeni sezon tanıtımına başladı. Sizler için koleksiyonda ön plana çıkanlardan derleme yaptım.



Bu sene Jimmy Choo yaz koleksiyonu beni hiç tatmin etmedi. 6 numara hariç heyecanladıran bir model yok. 8 numarada iyi ama geri kalan sezonun en yavan koleksiyonu olmaya aday.



Bence çanta koleksiyonu ayakkabıdan daha başarılı olmuş.

Yorumlar

  1. çok haklısın pelin. bende Choonun bu sezonunu beğenmedim. bu sezon en çeşitli sezonken hala 5 sene öncenin modellerini yapıyolar.biraz değişiklik ayol :)

    aylin b.

    YanıtlaSil
  2. Ben sanki ayakkabıları çantalardan daha çok beğendim gibi. Gerçi alışılmış modeller hepsi, orjinal bir şey yok pek ama yinede yaz için son derece şık ürünler. Ben özellikle 2 ve 9 numaralı ayakkabıları çok beğendim. Sadelik her zaman için ilk tercihimdir. Çantalardan en çok clutch modeli olanlar içime sindi şahsen. özellikle alt sırada bulunan ilk clutch (mavi, kahverengi, beyaz) çok hoş. Teşekkürler Pelin hanım. Böyle tüm koleksiyonu bir arada görmek daha iyi eleştirme ve yoklama fırsatı veriyor bizlere. :)

    derya

    YanıtlaSil
  3. rica ederim derya güzel sözlerin için çok teşekkürler. vet benimde clutch da military tarz olan hoşuma gitti. çok rahat bir tarz ve herşeyle kullanılır.

    YanıtlaSil
  4. 6 numara süper

    YanıtlaSil
  5. evet diğer koleksiyonları görünce choo gerçektende çok cılız kalmış.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.